دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی از لوازم خانه ضروری می باشد. بسیاری از مردم شستشو لباس ها را با ماشین لباسشویی به شستشوی آن ها با دست ترجیح می دهند. علت این محبوبیت لباسشویی کوتاه کردن زمان و کیفیت بالای شستشو می باشد. اما مشکلی که بسیاری از مردم با ماشین لباسشویی دارند پاره شدن لباس ها در حین شستشو می باشد و یکی از مهم ترین سوالات مردم در اینباره این است که علت پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی چیست؟ ما در این مقاله به مهم ترین علت های پاره شدن لباس ها در لباسشویی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  1. علت پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی؛ تنظیم دور تند
  2. تاثیر وجود اجسام تیز میان لباس‌ها در پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی
  3. علت پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی؛ پر کردن یا کم بودن لباس در لباسشویی

 

 

 

علت پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی؛ تنظیم دور تند

یکی از مهم ترین دلایل پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی تنظیم دور تند می باشد. زمانی که دور موتور چرخش لباسشویی را متناسب با لباس انتخاب نکنید احتمال آسیب رسیدن به لباس بسیار بالا می رود. برای جلوگیری از این مشکل باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • هر جنس لباس را به صورت جداگانه در لباسشویی قرار دهید و برنامه مختص آن را انتخاب کنید.
  • برای مثال شستشوی لباس های ابریشمی با لباس های پشمی باعث آسیب رسیدن به لباس های ابریشمی خواهد شد.
  • سرعت مناسب را برای شستشوی لباس های خود انتخاب کنید.
  • برای مثال برای شستشوی لباس های ابریشمی باید از دور پایین استفاده کنید. در صورت استفاده از دور تند برای این جنس لباس ها، باعث پاره شدن و از بین رفتن بافت آن ها خواهید شد.

حتما بخوانید: بهترین سایت تعمیرات لوازم خانگی در ایران چیست؟

 

تاثیر وجود اجسام تیز میان لباس‌ها در پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی

یکی از دیگر از علت های موثر در پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی وجود اجسام تیز در میان لباس ها می باشد. قبل از آن که لباس ها را در لباسشویی شستشو دهید خوب آن ها را بررسی کنید. جیب آن ها را بگردید و از خالی بودن آن اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد درون جیب لباس ها اجسام تیز مانند کلید جا مانده و در حین شستشو باعث آسیب رساندن به البسه می شود. همچنین زیپ لباس ها را نیز قبل از شستشو ببندید. زیرا باز بودن زیپ نیز ممکن است باعث نخ کش شدن لباس ها در حین شستشو شود.

 

علت پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی؛ پر کردن یا کم بودن لباس در لباسشویی

یک علت تاثیر گذار دیگر در پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی زیاد پر کردن لباسشویی از لباس و یا کم بودن حجم لباس در آن می باشد. زمانی که شما لباسشویی خود را بیش از حد پر از لباس می کنید، این لباس ها در حین شستشو با هم اصطکاک ایجاد کرده و باعث گره خوردن آن ها بهم می شود. سپس ممکن است گیر کردن یک زیپ و یا دکمه به یک لباس باعث پاره شدن آن شود. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است لباسشویی را کمتر از ظرفیت نهایی آن پر کنید.

یکی دیگر از علت های پاره شدن البسه در ماشین لباسشویی کم بودن حجم لباس در آن می باشد. بسیاری از مردم تصور می کنند با کم بودن حجم لباس به ماشین لباسشویی فشار کمتری وارد می شود. اما باید گفت که این کار نه تنها فشار بیشتری به لباسشویی وارد می کند، بلکه موجب پاره شدن لباس ها در حین شستشو می شود.

همچنین در صورتی که از لباسشویی ال جی استفاده می کنید و با مشکل مواجه شدید می توانید جهت برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی اینجا کلیک کنید و با متخصصان در ارتباط باشید.

  • ۰۰/۰۷/۱۵
  • حسن قواصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی