دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

دوچرخه فروشی و قطعات آن

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

اصلی‌ترین تفاوت جویس معمولی با سالت این است که سالت شباهت بسیار بیشتری به تنباکو دارد. بعد از بخار شدن سالت، پاد می‌تواند با طعم بسیار تندتری مزه نیکوتین را منتقل کند. این طعم می‌تواند تا حد بسیار زیادی برای افرادی که قصد مهاجرت از سیگار و قلیان به ویپ را دارند، خوش‌آیند باشد. ازاین‌رو این نوع از جویس بسیار پرطرفدارتر از جویس معمولی هستند.

اگر شما هم علاقه‌مند به ترک سیگار یا قلیان با استفاده از ویپ هستید، بهتر است از این نوع جویس استفاده کنید. در حقیقت در هنگام ترک سیگار کارآمدترین راه برای واردکردن نیکوتین به بدن استفاده از این نوع از جویس‌ها است. جویس‌هایی که حاوی نیکوتین سالت هستند، به دلیل زیست سازگاری راحت‌تر استنشاق می‌شوند و همچنین باعث کاهش گرفتگی گلو می‌شوند. ویپرهایی که سبک MTL را ترجیح می‌دهند و کسانی که از کیت‌های پاد ویپ استفاده می‌کنند، تمایل دارند از Salt Nicotine E Liquids استفاده کنند.

تفاوت جویس معمولی با سالت

قطعاً به‌طور کامل تا این بخش از مقاله با تفاوت جویس معمولی با سالت آشنایی پیداکرده‌اید. استفاده از این نوع مایع می‌تواند تا حد بسیار زیادی موجب افزایش نیکوتین در بدن شود. نیکوتین سالت به‌طور طبیعی در برگ‌های تنباکو وجود دارد. این ماده بسیار پایدار است. استفاده از جویس‌های دارای نیکوتین سالت به شما در ترک سیگار کمک می‌کند. معمولاً توصیه می‌شود که برای استفاده از جویس دارای نیکوتین سالت از پاد استفاده شود. پادها در حقیقت ویپ‌هایی در ابعاد کوچک‌تر هستند که حجم دود بسیار کمتری را از خود تولید می‌کنند. استفاده از پادها می‌تواند همچنین موجب صرفه‌جویی در مصارف اقتصادی نیز شود که بسیار مناسب است.

البته جویس‌های معمولی نیز دارای نیکوتین هستند؛ اما جویس‌هایی که مقدار بسیار زیادی از نیکوتین را در خود دارند، سالت می‌نامند. علت اصلی این موضوع این است که نیکوتین موجود در برگ تنباکو در حقیقت یک نوع نمک است. جویس‌هایی را که دارای مقدار بیشتری از این نمک هستند، جویس سالت می‌نامند.

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • حسن قواصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی